playboy itu suami aku drama


After his debut performance was criticized for lack of inventory as an actor Fattah waited for two years to prove himself. Playboy Itu Suami Aku.


Sinopsis Drama Kisah Yang Hilang Seramedi Tv3

5619 likes 1 talking about this.

. Lakonan Chacha Maembong Fisya Fattah King Adrian dan Nur. Playboy Itu Suami Aku. Siri ini disiarkan pada 11 November 2013 hingga 30 Disember 2013 di Slot Akasia TV3 menggantikan Love You Mr.

Imej bersih heroin Playboy Itu Suami Aku Risteena kini mula tercalar apabila pelakon ini didakwa telah berulang-kali menipu orang ramai. Episod 1Mengisahkan Afina seorang gadis lemah lembut dan sopan santun ditemukan jodoh dengan Adrian seorang playboyPelbagai. Drama Playboy Itu Suami Aku.

Playboy Itu Suami Aku ialah sebuah novel 2013 oleh penulis novel Malaysia Suri Ryana diterbitkan pada April 2013 oleh Penerbitan Kaki Novel Sdn Bhd12 Ia telah diadaptasikan sebagai sebuah siri drama oleh TV3 pada 2013. FULL Playboy Itu Suami Aku. Playboy Itu Suami Aku.

Arrogant dan dijangka akan bersiaran awal bulan ini November 2013. Drama playboy itu suami aku lakonan abdul fattah dan risteena. Drama garapan Azmi Hatta tersebut dibintangi oleh Fattah Amin Risteena.

Seri tersebut disiarkan pada 11 November 2013 hingga 30 Desember 2013 di Slot Akasia TV3 menggantikan Love You Mr. Abdul Fattah bin Mohd Amin born 14 September 1990 citation needed is a Malaysian actor and singer. Jom boleh tonton melalui link-link berikut ye.

Seri tersebut disiarkan pada 11 November 2013 hingga 30 Desember 2013 di Slot Akasia TV3 menggantikan Love You Mr. He is known for playing as Adrian the main character in the drama Playboy Itu Suami Aku. Playboy Itu Suami Aku Episode 1.

Selepas Love You Mr Arrogant melabuhkan tirainya pada hari Khamis yang lepas saksikan sebuah lagi drama bersiri hebat adaptasi novel popular Playboy Itu Suami Aku terbitan Temenggong Pictures bermula 11 November 2013 setiap hari Isnin hingga Khamis jam 700 malam di slot Akasia TV3. Episod 18Mengisahkan Afina seorang gadis lemah lembut dan sopan santun ditemukan jodoh dengan Adrian seorang playboyPelbaga. Drama Playboy Itu Suami Aku bakal menggantikan drama Love You Mr.

Playboy Itu Suami Aku Episode 2. Disebalik setiap warna itu tersembunyi pelbagai maksud. Sinopsis Drama Bersiri Playboy Itu Suami Aku.

Playboy Itu Suami Aku. Drama ini diapdatasikan dari novel Playboy Itu Suami Aku karya Suri Ryana Kaki Novel. Drama bersiri 28 episod arahan Azmi Hata dan nukilan skrip oleh Wan Mahani membariskan pelakon-pelakon.

Adalah sebuah seri drama televisi Malaysia 2013 adaptasi dari novel 2013 berjudul sama karya Suri Ryana yang diterbitkan oleh Kaki Novel. Drama berjudul Playboy Itu Suami Aku ini mengisahkan tentang Raja Adrian Benjamin Fattah seorang lelaki kaya yang terpaksa berkahwin dengan calon pilihan ibunya Afina Aulia lakonan Nur Risteena walhal Adrian merupakan kekasih kepada Fisya Cha cha Maembong. Drama 28 episod terbitan Temenggung Pictures ini akan ditayangkan pada 11 November 2013 di slot AkasiaTV3.

Sebuah lagi drama adaptasi novel akan mengisi Slot Akasia TV3 bermula hujung tahun ini. Playboy Itu Suami Aku OST Max 24 7 Satu Cinta FMV x264. Saksikan dan tonton Playboy Itu Suami Aku sedikit masa lagi.

OST Playboy Itu Suami Aku - Lagu Tema Rindukanlah_Encik Mimpi Lirik Lilburn Ester. Drama Fattah Amin Palyboy itu suami saya Slot Akasia Ciktie Dot Com. Tonton Online Drama Playboy Itu Suami Aku Full Episode Terlepas menonton atau mahu ulang tayang drama terbaru slot Akasia TV3 Playboy Itu Suami Aku ni.

Kini Trending Disyaki Ditekup Dengan Bantal Pelajar Tingkatan 4 Dibunuh Kekasih Kongsi Pengalaman Di Bilik Bersalin Air Mata Fizo Omar Gugur Tengok Isteri Tahan Sakit 21 Remaja Bawah Umur Maut Selepas. Merupakan siri drama televisyen Malaysia 2013 adaptasi dari novel 2013 dengan tajuk sama karya Suri Ryana terbitan Kaki Novel. Adalah sebuah seri drama televisi Malaysia 2013 adaptasi dari novel 2013 berjudul sama karya Suri Ryana yang diterbitkan oleh Kaki Novel.

ArrogantDrama arahan Azmi Hatta ini dibintangi oleh Fattah Amin Risteena Munim Chacha. Sinopsis Drama Playboy Itu Suami Aku. Sebuah lagi drama bersiri hebat adaptasi novel popular Playboy Itu Suami Aku terbitan Temenggong Pictures bermula 11 November 2013 setiap hari Isnin hingga Khamis jam 700 malam di slot Akasia TV3.

Arrogant untuk slot Akasia TV3. ArrogantDrama garapan Azmi Hatta tersebut dibintangi oleh Fattah Amin Risteena. FULL Playboy Itu Suami Aku.

Playboy Itu Suami Aku. Satu lagi drama adaptasi novel selepas Love You Mr. Biodata Fattah Amin Pelakon Drama Playboy Itu Suami Aku Ciktie Disember 22 2013.


Playboy Itu Suami Aku Tv Series 2013 2013 The Movie Database Tmdb


Pin Page


Pin Page


Pin Page


Pin By Sukma Yuliastuti On Wanna One Lai Guanlin Guan Lin Jaehwan Wanna One


Pin By Izzah Amir On Books Obessions Novels To Read Best Novels Novels


Pin By Ruby Agatha On Lai Kuanlin Lai Kuan Lin Lai Guanlin Guan Lin


Playboy Itu Suami Aku Tv Series 2013 2013 The Movie Database Tmdb


Let It Always Be Sparkling Drama Review Playboy Itu Suami Aku


Pin Page


High School Student Clip Art Pack 1


Pin On


Pin Di Mina Pinguin


Pin Di Mina Pinguin


200730


Let It Always Be Sparkling Drama Review Playboy Itu Suami Aku


Pin By Putriayu Omar On Books Obessions Novels Entertaining Books


Pin By Sama Javier On Lin Yi Cute Actors Kdrama Actors Actors


Pin On News

Related : playboy itu suami aku drama.